How Facebook influences results on TripAdvisor

07.04 2014
Hotelführer

by Frederic Gonzalo, ehotelier.com

With Facebook reducing page posts' organic reach, forcing brand managers to spend more and more in order to maintain a dynamic community on the king of social media, there are many companies outright questioning their presence on Facebook moving forward.

In the travel vertical, I even hear some folks say they'd rather invest more time and money on a platform such as TripAdvisor, undoubtedly a key player in the travel decision-making process. It makes sense. Yet, once you take a closer look at how TripAdvisor has evolved in the past 18 months or so, you start realizing a lot of its growth and impact is actually due to...Facebook! ...


How Facebook influences results on TripAdvisor

Quelle: ehotelier.com

Weitere
16.12 2020
Corona-Lockdown: Wo bleibt die Langzeitstrategie?

Kommentar von Heike Schmoll, Frankfurter Allgemeine Zeitung

Das Schließen ist leicht. Aber irgendwann müssen Geschäfte, Schulen und Kultureinrichtungen wieder geöffnet werden. Wie soll das gehen?

Corona-Lockdown: Wo bleibt die Langzeitstrategie? 

14.12 2020
Insolvenzantragspflicht auch im Januar ausgesetzt

Süddeutsche Zeitung / dpa

Die große Koalition hat sich darauf verständigt, die Insolvenzantragspflicht für Unternehmen im Falle einer Überschuldung auch im Januar auszusetzen. Viele Unternehmen gerieten aufgrund der Corona-Beschränkungen unverschuldet in wirtschaftliche Schieflage und benötigten…

13.12 2020
Kommentar zum Shutdown - Haltet endlich Eure Zusagen ein!

 

von Kristina Hofmann, ZDF heute

Unbestritten: Es muss etwas passieren. Doch ein Shutdown reicht nicht. Bund und Länder müssen liefern. Und über die Versäumnisse reden, wenn der Mist vorbei ist. Ein Kommentar...

Kommentar zum Shutdown - Haltet endlich eure Zusagen ein!