How Facebook influences results on TripAdvisor

08.04.2014

by Frederic Gonzalo, ehotelier.com

With Facebook reducing page posts' organic reach, forcing brand managers to spend more and more in order to maintain a dynamic community on the king of social media, there are many companies outright questioning their presence on Facebook moving forward.

In the travel vertical, I even hear some folks say they'd rather invest more time and money on a platform such as TripAdvisor, undoubtedly a key player in the travel decision-making process. It makes sense. Yet, once you take a closer look at how TripAdvisor has evolved in the past 18 months or so, you start realizing a lot of its growth and impact is actually due to...Facebook! ...


How Facebook influences results on TripAdvisor

Quelle: ehotelier.com

Weitere
08.12.2023
Neue Warnmeldungen

Aktuell erreichen uns vermehrt Meldungen zu neuen Phishing-Attacken über die Systeme von Booking.com.

Es ist zu empfehlen, die Zwei-Faktor-Authentifizierung für Ihr Konto bei Booking.com zu aktivieren.

2FA (2-Faktor-Authentifizierung) fügt eine zusätzliche Sicherheitsebene zu Ihrem Extranet-Konto…

27.11.2023
Öffentliche Konsultation zur Modernisierung des Wettbewerbsrechts

Das Bundesministerium für Wirtschaft und Klimaschutz (BMWK) hat eine öffentliche Konsultation zur Modernisierung des Wettbewerbsrechts gestartet. Die Konsultation findet im Zeitraum vom 6. November bis 4. Dezember 2023 statt.

Wenn Sie an der Konsultation teilnehmen möchten, können Sie dies unter https://konsultation.bmwk.de/LinkCollector?key=RP5VY598S6CJ tun.

24.11.2023
Umfrage der EU Kommission zum Transition pathway for tourism

Die Europäische Kommission hat uns darum gebeten, auf die noch bis zum 30. November 2023 laufende Umfrage zur Together for Eu Tourism (T4T) Platform aufmerksam zu machen, die sich an die breite Öffentlichkeit im Tourismussektor richtet.