Editorial "Booking or not Booking"

18.11.2013
Georges Panayotis, MKG Group
Georges Panayotis, MKG Group

by Georges Panayotis, HospitalityNet

In a message from its communication agency to various publications, Booking.com denies being a greedy distributor who takes advantage of weak hoteliers in order to impose its own conditions. It attempts to restore a better image by rejecting 11 ideas. However, in doing so, it recognizes some practices alleged against it and avoids sensitive issues. The exercise deserves to be supplemented by answers to some additional questions.

Are clients aware that the hotels that appear in their searches are classified according to the size of the commission Booking receives on the amount of the reservation? The choice is not so clear and rather directed according to the financial interest of the site. ...

Booking or not Booking
Quelle: HospitalityNet

Weitere
05.06.2024
IHA-Start up Award 2024

Am 12. Juni 2024 ist es soweit...
Im Rahmen des Hospitality Festivals upnxt in Garching pitchen unsere drei Finalisten um den um den IHA-Branchenaward für Start-ups.

Wir freuen uns auf spannende Präsentationen von: 

26.04.2024
upnxt24

2 Tage, 5 Stages, 40+ Speakers
Hier gibt es nun das vollständige upnxt24 Programm. Für ein individuelles Festivalerlebnis steht in Kürze auch eine Event-Plattform zur Verfügung. Einfach dort registrieren und anschließend in der dazugehörigen App das persönliches Programm zusammen stellen. Details folgen!

08.04.2024
Phishing-Attacken über die Systeme von Expedia

Aktuell erreicht uns die Meldung einer Betrugsmasche über den Messaging-Dienst von Expedia. Diese Betrugsversuche waren bisher fast ausschließlich über die Kommunikationsdienste von Booking.com beobachtet worden. Nun scheint auch Expedia betroffen zu sein.